Lansarea Fifi la Selgros

Mircea Dinescu lansează la Selgros Cash&Carry o colecție de vinuri cu gust și sens, inspirată din experiențele celebrului pasionat de delicatețuri. Sub brandul consacrat “Vinul lui Dinescu”, noua gamă este disponibilă în variantele FIFI en rose, FIFI ca zăpada și FIFI capra neagră. Colecția FIFI va fi lansată de către Mircea Dinescu intr-o sensiune publică de degustări și autografe vineri, 22 aprilie la Selgros Băneasa și joi, 28 aprilie la Selgros Brașov.

MIRCEA DINESCU despre Fifi:
Acum vreo cinci ani, luîndu-i un interviu unui căprar amărît din satul Cetate, pe nume Ciucurel, stînd în iarbă cu o cană de vin între noi, una dintre capre a început să amușineze cu interes cana și, fără sfială, și-a băgat boticul în ea, sorbind cu nesaț cîteva guri de Tămîioasă Românească. Celelalte capre, prinzînd curaj, au stat la coadă ca să guste și ele parfumata licoare.
Atunci am trimis pe cineva să cumpere de la minimarketul din sat vreo trei sticle de vin cu origini controlate, să vedem dacă vor pune caprele botul și la ele.
Ei bine, au mirosit dar n-au gustat – ceea ce m-a făcut să cred că, mai degrabă decît laboratoarele de acreditare a vinurilor de pe piață, caprele detectează făcătura și vopseaua. Spre deosebire de oaie, care paște cu capul în pămînt, capra ronțăie mugurii cu ochii spre cer, fiind capabilă să se cațere și-n salcîm ca să-i guste florile – astfel că Fifi rămîne un simbol al vinului natural și înmiresmat.

MIRCEA DINESCU despre ce ”promite” Fifi
Să nu vă închipuiți că oamenii cu obraz subțire disprețuiesc vinurile de cursă lungă. Cupajul de Chardonnay, Riesling și Muscat Ottonel, de pildă, nu-i pentru mocofani, dar poate provoca o plăcere egală și unui profesor universitar, și unui lucrător cu sapa.
Mulți snobi beau la restaurantele din Paris apă de la chiuvetă și cred că-i Evian. Eu nu-s adeptul vinurilor exclusiviste, pentru că o papilă gustativo-inteligentă se lasă subjugată nu de eticheta de pe sticlă ci de mesajul ascuns al vinului.